Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Niet te geloven, maar wel waar!

• Econometrist

Jort Schreef:

——————————————————-

> Staat allemaal haarfijn uitgelegd, maar helaas wil

> je iets niet begrijpen.

Zullen we maar even 9 maanden afwachten met de conclusie te trekken wie hier iets niet helemaal begrepen heeft…?

• Econometrist

Jort Schreef:

——————————————————-

> Jammer! Ik zou net de vragen en antwoorden hier

> neerzetten, maar je begint gelijk al met een

> aanname.

Ja, de aanname was dat je er wel met een kutsmoes onderuit zou proberen te komen. Bij deze bevestigd.

Die piramideverkopers zijn ook allemaal hetzelfde, opgedeeld in twee soorten; die waarvan het produkt in ieder geval wel deugt -hoewel veel te duur, onwerkzaam, en wat dies meer zij- zoals de zeepjes, magneetjes en dat soort spul, en de verkopers waarvan het produkt al niet deugt zoals de reklame op je auto, de uitbetalende social networks, het goudbeleggen, en…. (drie keer raden waar jouw polissenhandeltje onder valt…).

• Econometrist

Jort Schreef:

——————————————————-

> Sorry, maar mensen die liegen hou ik niet van!

Dan kan je over 9 maanden afscheid nemen van een paar goede maten van je.

Alleen.. hoe je dan met jezelf verder moet….?

• Koos

>> Re: Niet te geloven, maar wel waar! Gepost door: Jort ()

>> Datum: 28 maart 2011 00:31

>> Beank heeft het niet gehaald. Wel wilde ze van Opgelocht!? alles weten en hebben Beank een waslijst aan vragen voorgelegd. Deze vragen zijn naar tevredenheid van de prgramma makers beantwoordt en >> zagen verder geen mogelijkheden om een spraakmakend item over Beank te maken.

>> Vragen en antwoorden heb ik liggen, dus kan ik je mailen.

Je hoeft het niet persé hier neer te zetten hoor. Je kon het toch zo mailen?

werkelooskoos07@gmail is een werkend e-mail adres, en daar kun je het zo heen sturen.

Op 28 maart had je er nog geen moeite mee om het te mailen. Je bood het aan om het naar econometrist te mailen, maar aangezien we toch allemaal één en dezelfde persoon schijnen te zijn volgens jou, dan kun je dat toch ook wel even aan mij mailen?

• Koos

Waar haal jij uit dat ik lieg?

Omdat ik meld dat ik geen lening kan krijgen met als onderpand deze geweldige ‘polissen’.

Bij de Rabobank en de ING kan ik hier geen lening mee afsluiten. Misschien weet jij een bank waar ik wel terechtkan voor een lening met deze ‘polissen’ als onderpand?

Jort Schreef:

——————————————————-

> >>Dit was een erg ondoordachte opmerking van me,

> waar ik nog veel op afgerekend zal worden.

>

> Dat wordt je zeker!

> Het blijkt dus dat je onzin uitkraamt en liegt.

> Sorry, maar mensen die liegen hou ik niet van!

• Koos

Jort Schreef:

——————————————————-

> >>>k vraag me eerder af waarom de heren van Beank,

> die financieel onafhankelijk waren (aldus Jort)

> zelf niet hebben ingetekend op die 21.000

> polissen.

>

> Kijk…in 1 klap duidelijk dat je het verhaal echt

> niet begrijpt!

> Staat allemaal haarfijn uitgelegd, maar helaas wil

> je iets niet begrijpen.

> Tja…dan houd het op…

Ja ja, dat staat allemaal haarfijn uitgelegd.

De grote vraag die dan volgt: Waar staat dat allemaal haarfijn uitgelegd?

Niet hier op dit forum. Op de website van Beank ook niet.

Op de website van Beank is enkel het volgende in de FAQ te vinden:

>> 2) Waarom doet de bank dit niet zelf?Het concept voorziet in het veilig stellen van werkkapitaal van de bank en hoewel volledig legaal, is het op dit moment tactisch niet handig om hierover naar buiten te treden.

En dit stukje gaat dan uiteraard niet eens over Beank zelf, maar over ‘de bank’ (welke bank), want Beank is geen bank maar treedt op als intermediair.

Ik ben nu toch ook wel benieuwd naar die haarfijne uitleg.

Is er ook een mogelijkheid om dt 612 pagina's tellende plan eens door te lezen? Ik neem aan (ja, een aanname) dat dit plan wel ergens als een pdf-bestand staat opgeslagen. Zou je dit eens per mail toe kunnen zenden? Mijn e-mail adres heb je intussen.

• Econometrist

Koos Schreef:

——————————————————-

> Op 28 maart had je er nog geen moeite mee om het

> te mailen. Je bood het aan om het naar

> econometrist te mailen, maar aangezien we toch

> allemaal één en dezelfde persoon schijnen te

> zijn volgens jou, dan kun je dat toch ook wel even

> aan mij mailen?

Oh Jort, maar doe er dan desalniettemin toch even een cc-tje bij naar mlmendatsoorttroep at xs4all.nl, want we mogen dan weliswaar allemaal één en dezelfde zijn, maar toch behoorlijk schizofreen.

• maarschalk

En als je toch bezig bent: maarschalk009@gmail.com

• Maarschalk

Het is dat je dit al gepost hebt op 8 februari Jort, anders had ik zowaar aan een slechte 1 april grap gedacht.

• Jort

Econometrist 01/04/2011 09:46

Koos 01/04/2011 10:26

Econometrist 01/04/2011 11:28

maarschalk 01/04/2011 12:06

Econometrist 01/04/2011 09:48

Koos 01/04/2011 10:29

En nou niet gaan vragen wat ik bedoel…