Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JustBeenPaid

• mrtelecom

Nee hoor, daar heb ik al uitspraken over gedaan. Als je niet zo'n vergietgeheugen had zou je dat geweten hebben. Maar nu doe ik gewoon precies hetzelfde als jij met MLM doet. En dat staat je niet aan dus zit er weer een stampvoetpartijtje, een ritsje leugens of een huiliehuilie van je aan te komen.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Nee hoor, is gewoon jouw techniek tegen je

> gebruik. Succes in MLM boeit jou ook niet, net zo

> min als de waarheid. Je wilt enkel je eigen

> frustratie over je eigen falen in MLM spuien.

>

Jij bent hier niet de persoon die Rob waarschuwt tegen nog meer geld verliezen.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Nog meer bewijs dat je niet gestudeerd hebt want

> als je werkelijk gestudeerd zou hebben wat je

> beweert gestudeerd te hebben zou je weten dat je

> collega's continue op die manier werken.

>

Volg je het zelf nog wel allemaal René?

• mrtelecom

Nee en dat ben jij ook niet. Jij probeert alleen je wil door te drukken. Probeer nu maar niet de grote wereldverbeteraar uit te hangen want daar kennen we je al veel te lang voor. Je bent gewoon een leugenaar die zijn eigen frustratie wil spuien.

• Econometrist

Je blaat er weer omheen.

Kan iemand die zijn geld met een piramidespel verdient het volgens jou ‘beter doen’ dan iemand die gewoon voor een werkgever werkzaam is, ook al zou hij daarmee meer verdienen?

• mrtelecom

Zeker. En jij hebt al meerdere malen vandaag bewezen dat niet te doen. Je kunt je eigen leugens niet meer bijhouden, zo snel volgen ze elkaar op en zo erg is het met je geheugen gesteld.

• mrtelecom

Nee hoor, er is een limiet in hoever ik jouw tactieken toepas om je een hak te zetten.

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Nee hoor, er is een limiet in hoever ik jouw

> tactieken toepas om je een hak te zetten.

>

Wereldoorlog twee erbij halen was voor jou dus nog niet het laagte punt in jouw gedrag? Jij bent bereid nog lager te gaan om je persoonlijke vete uit te vechten met eenieder die zich kritisch over mlm uitlaat?

• mrtelecom

Och, dat is niks in verhouding tot jouw schofterige opmerkingen. Maar met die opmerkingen liet je wel zien hoe laag je bereid bent te gaan. En als ik je dan een koekje van eigen deeg geef is het meteen huiliehuilie. Weer een voorspelling die uitkomt. Hahaha

• Maarschalk

mrtelecom Schreef:

——————————————————-

> Weer een voorspelling die

> uitkomt. Hahaha

>

Jouw achteraf voorspelling hebben nogal vaak de neiging in jouw optie uit te komen.