Leer eerst eens lezen mrtelecom.
Als eerste zeg ik dat het van je eigen bandbreedte afgaat dus dat het voor de providers niet belangrijk is. Dat het maar een klein gedeelte van je bandbreedte is doet niets af van het feit dat het wel van JOUW bandbreedte afgaat.
Het mobiele netwerk van T-Mobile is goed maar T-Mobile heeft geen vast netwerk (tenminste niet TTH) in NL. UPC/Ziggo hebben een uitstekend vast netwerk (kabel) maar hebben geen eigen Mobiel netwerk (tenminste nog niet). Dat is dus een goede reden voor Euphony om met KPN in zee te gaan. Namelijk 1 totaal pakket bij 1 leverancier. Ik zeg nergens dat het netwerk van UPC/Ziggo slecht zou zijn ik zeg alleen dat hun oplossing IP-based is. Hoogstens dat je de Preselect analoog wil noemen maar zoals ik al aangaf, dat is hoogstens tot de hoekcentrale, maar goed die zal ik je geven. Heb je een ouderwets KPN abbonement zonder internet (bv ADSL verbinding) dan is het analoog. Doet trouwens niets af aan het verdere verhaal. Dat de aanbieding inderdaad goed is maar echt niet zo spectaculair als jij het maakt en dat het een uitzondering is in de MLM maar dat heeft te maken met het product en niet met MLM op zich.
In de meeste MLM bedrijven zijn de prijzen hoger dan dat vergelijkbare producten kosten bij de reguliere handel.
Noem anders eens een ander voorbeeld waarin MLM goedkoper is (wel een fysiek product, telefonie, internet, gas en electra zijn namelijk producten waarbij de kwaliteit door de verkopende partij niet beïnvloed kan worden).