Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

maak dat de kat wijs

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zou maar snel naar KPN stappen en zeggen dat

    > jij het met je giga handelsgeest het allemaal

    > beter weet. Wie weet krijg je dan nog wel een

    > echte baan met zekerheid aangeboden.

    Ach, ik heb nu een baan met telefoon. Dus ik stap helemaal nergens naartoe omdat het me feitelijk geen drol interesseert. Zal ik anders onze facilitair manager even in contact brengen met een accountmanager van jullie? Ik ben bang dat hij ook nog even zal moeten worden bijgepraat over jullie fantastische aanbiedingen…

  • mrtelecom

    En nu stop ik maar met reageren. Het is wel duidelijk; ons forumclowntje heeft geen verstand van zaken en handelt in gebakken lucht in de vorm van rookgordijntjes.

    Toedeloe.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Mijn complimenten. Voor de eerste keer in je leven

    > denk je groot. Word tijd ook want de tijd dat je

    > MOET werken zal ook veel groter worden. Een goede

    > eerste stap om er aan te wennen.

    René, wellicht zie ik het verkeer. Maar jij opent hier een topic over Euphony. Vervolgens onstaat er een discussie. Daarin probeer ik het steeds richting dit bedrijf te sturen en jij wil steeds over andere zaken praten. Misschien is dat wel een verklaring dat KPN nog niet overvleugeld is door jullie.

  • Maarschalk

    René, ik reageerde toch echt op een bericht van jou.

  • Econometrist

    En de zoveelste mlm-er bijt voor de zoveelste keer in het stof als de grond hem te heet onder de voeten wordt. Hoe komt het toch altijd dat mlm-er zoveel haast hebben om zo hals over kop de discussie te verlaten die ze zélf hebben opgestart?

    Rare jongens hoor, die mlm-ers…

  • Econometrist

    Voor iemand die in de telecombusiness zijn brood verdient (nou ja), is onze rené niet zo héél sterk in zijn communicatieve vaardigheden…

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > En nu stop ik maar met reageren. Het is wel

    > duidelijk; ons forumclowntje heeft geen verstand

    > van zaken en handelt in gebakken lucht in de vorm

    > van rookgordijntjes.

    > Toedeloe.

    René, als je iets wil posten en daarna geen weerwoord wil moet je reclamefoldertjes in de brievenbussen duwen. Levert je trouwens ook zakelijk meer op.