Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

maak dat de kat wijs

  • mrtelecom

    Weer een heel aantal conclusies die geheel voor je eigen rekening zijn. Je mag wat mij betreft je eigen sprookjes geloven hoor

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Weer een heel aantal conclusies die geheel voor je

    > eigen rekening zijn. Je mag wat mij betreft je

    > eigen sprookjes geloven hoor

    Ik geloof dat Econometrist het al eens gezegd heeft, maar ik herhaal het toch nog maar even.

    Eerst zien we een bericht over hoe geweldig een bepaalde aanbod, dan wel een bepaalde “kans” wel niet is. Als er daarna kritische vragen en kanttekeningen komen gaan de reacties daarop ineens niet meer over die kans, maar over allerlei bijzaken.

    Zo ook nu weer. En het maakt de posts van de topic starter nogal ongeloofwaardig. Nu heb je de uitgelezen kans om te laten zien dat mlm wel iets voorstelt, Euphony de beste telecomaanbieder is en straks helemaal gaat groeien. Maar nee, dat gebeurt dan niet.

    Ga je het straks weer hebben over mijn identiteit en die van econometrist en brokkel?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Aha, de leugen regeert. 24.8 cent per minuut.

    > Sorry, maar dat bedrag betaal je niet voor het

    > bellen van vast naar mobiel.

    En waar zie jij mij beweren dat het over vast naar mobiel zou gaan?

    Om kort te zijn interesseert het me geen ene moer van wat naar wat het is. Zodra ik een tarief van 24.8 cent tegen kom terwijl het niet om exotische bestemmingen als Nauru, Niue of Norfolk gaat houdt het voor mij gelijk al op, en laat ik het lekker aan jou over om daar nog een verhaal omheen te breien. Veel succes!

    > En je schreeuwt maar weer wat over die te dure

    > producten. Je gooit alleen generaliserende

    > opmerkingen op tafel maar komt niet met concrete

    > voorbeelden.

    Ik dacht dat ik toch al redelijk specifiek was, maar jij wilt naam en toenaam? Ok dan, even snel opgezocht; een flesje vruchtensap van vemma, 960 milliliter, € 66.70. Daar pers je de hele voorraad van de groenteboer op de hoek toch voor uit, of niet soms? Deze iets minder snel opgezocht: een litertje amway loc allesreiniger, € 13.45. Iets minder snel gevonden omdat amway niet zo scheutig is met prijsvermeldingen. H'm.. ik vraag me af waarom…

    Overigens blijft mijn vraag gewoon overeind: noem jij nou eens een produkt dat GOEDKOPER is dan een identiek produkt in de winkel, waar de afwezigheid van dure reclames dus tot uiting komt in een lagere prijs?

    > snapt van MLM. Je snapte niet eens dat de subprime

    > hypotheekmarkt een groot ponzischeme is. Maar

    Je wordt oud rené, wij hebben het nog nooit over dat soort zaken gehad. En dat zal niet snel gebeuren ook, net als dat ik met de paus niet zo snel over geboortebeperking zal spreken. Het is tijdverspilling om het met iemand te hebben over zaken waar zij geen kennis van hebben…

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Overigens luister ik liever naar telecomdealers

    > (die ons aanbod verdraaid interessant vinden en

    > ook de verdiensten) dan naar een onbenul zonder

    > handelsgeest.

    Grappig dat je daarmee komt.

    Toevalligerwijs ben ik recent voor iets bij twee verschillende belwinkels binnengestapt. Bij beide heb ik tussen neus en lippen geïnformeerd naar eufonie, maar beiden hadden geen idee waar ik het over had. Terwijl er toch van de meest obscure aanbiedertjes folders in de winkel lagen, zoals bijvoorbeeld eentje met alleen een aantrekkelijk tarief voor Costa Rica.

    Ik denk dat er op dat gebied nog wel wat werk voor jou en je collega's te doen ligt. Je kunt tenslotte niet ELKE klant die je zou willen hebben persoonlijk benaderen.

  • mrtelecom

    Jochie, doe toch eens echt onderzoek. Als je dat eerder gedaan had was je nu ook afgestudeerd en had je een goeie baan.

  • mrtelecom

    Precies, er zijn nog kansen zat. Iemand met handelsgeest zou dat beseffen maar iemand die nog niet eens weet hoe hij een universiteit moet herkennen heeft het daar maar moeilijk mee. Ondertussen ben je weer met je gebruikelijk spelletje bezig; het afleiden van het feit dat het een verrekt interessant aanbod is. Je hebt ook nog geen beter aanbod uit je toverhoedje kunnen halen.

  • mrtelecom

    Tuurlijk weet ik dat je het daar niet over had. Dat is toch je standaartechniek; als iets je niet aanstaat rookgordijnen opwerpen om de aandacht af te leiden.

    En als je een beetje verstand van zaken had zou je ff kijken naar de euMOBI575. Die is namelijk identiek aan HI575

    Maar ja….zelfs een imbiciel komt wel eens per abuis met een zinnige opmerking….Het is tijdverspilling om het met iemand te hebben over zaken waar zij geen kennis van hebben…

    Zeker als die persoon een geheugen heeft als een zeef.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Precies, er zijn nog kansen zat.

    Als je naar jullie marktaandeel kijkt blijft dat het probleem he, elke keer zijn er kansen zat. Maar blijkbaar is er niemand die die kansen eens benut. Anders zou jullie marktaandeel nu wel iets voorstellen.

    > Iemand met

    > handelsgeest zou dat beseffen

    Als ik zo naar jullie marktaandeel kijk hebben jullie dus geen mensen met handelsgeest.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Precies, er zijn nog kansen zat. Iemand met

    > handelsgeest zou dat beseffen maar iemand die nog

    En waarom besef jij dat dan blijkbaar nog niet? Je bent al 8 jaar bezig met deze onzin, waarom ligt er dan nog niet in elke belwinkel een stapeltje folders van jou?

    > Ondertussen ben je weer met je gebruikelijk

    > spelletje bezig; het afleiden van het feit dat het

    > een verrekt interessant aanbod is.

    Ik heb al 6 keer toegegeven dat dit een magnifiek aanbod is… voor gezinnen die niks anders doen dan elkaar doorlopend bellen. Voor alle andere consumenten is het de zoveelste dertien in een dozijn aanbieding die het omkijken niet waard is.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Jochie, doe toch eens echt onderzoek. Als je dat

    > eerder gedaan had was je nu ook afgestudeerd en

    > had je een goeie baan.

    Knap, heb je me toch verrast met je respons. Alleen … wat uitblijft zijn de feiten dat Euphony nou zo veel marktaandeel of zo sterk groeit.