Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

maak dat de kat wijs

  • mrtelecom

    Jij met je foldertjes. Komt dat door je krantenwijk?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > En als je een beetje verstand van zaken had zou je

    > ff kijken naar de euMOBI575. Die is namelijk

    > identiek aan HI575

    En dus? Waarom zou ik dan met euforie in zee gaan? Een bedrijfje met anderhalve man en een paardekop als klant, wat hebben die mij dan meer te bieden dan KPN?

    Overigens staat KPN ook niet bekend om zijn lucratieve aanbiedingen, dus waar jij als deskundoloog je triomfantelijke uitroep -dat je een identieke aanbieding hebt- vandaan haalt kan ik ook niet helemaal plaatsen.

    Maar ja, ik heb er dan ook niet zoveel verstand van als jij, he? Een kennis van zaken die jij destijds tijdens de beursgang-discussie zo uitgebreid hebt gedemonstreerd…

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Jij met je foldertjes. Komt dat door je

    > krantenwijk?

    Misschien komt dat wel omdat door die foldertjes mensen het bedrijf kennen en dus eerder in zee zullen gaan met je. Jullie methode is overduidelijk zo'n succes dat je geen foldertjes nodig hebt.

    Waarom denk je dat al die bedrijven die wel elke week foldertjes door je brievenbus schuiven omzetten maken waar jullie alleen maar van kunnen dromen?

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Jij met je foldertjes. Komt dat door je

    > krantenwijk?

    Nee, door de ontmoetingen op straat en in winkels met providers die WEL iets over hun bedrijf kwijt willen…

  • mrtelecom

    Kijk, Maarschalkje reageert op een reactie op zijn alter-ego.

    Ach, 25000+ nieuwe diensten per maand….

  • mrtelecom

    Ik zou maar snel naar KPN stappen en zeggen dat jij het met je giga handelsgeest het allemaal beter weet. Wie weet krijg je dan nog wel een echte baan met zekerheid aangeboden.

  • Maarschalk

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zou maar snel naar KPN stappen en zeggen dat

    > jij het met je giga handelsgeest het allemaal

    > beter weet. Wie weet krijg je dan nog wel een

    > echte baan met zekerheid aangeboden.

    De grote vraag is waarom jij en je mede Euphony consultants met jouw en hun geweldige handelsgeest KPN nog niet overvleugeld hebben.

  • Econometrist

    mrtelecom Schreef:

    ——————————————————-

    > Kijk, Maarschalkje reageert op een reactie op zijn

    > alter-ego.

    Nou doe je jezelf tekort rené. Hij reageert op JOU…

  • mrtelecom

    Mijn complimenten. Voor de eerste keer in je leven denk je groot. Word tijd ook want de tijd dat je MOET werken zal ook veel groter worden. Een goede eerste stap om er aan te wennen.

  • mrtelecom

    Weer een bewijs dat je niet lezen kunt.