Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw mlm bedrijf in nederland SCnet.

  • Econometrist

    Esther pecht Schreef:

    ——————————————————-

    > omdat er toch altijd vragen na komen en ik

    > die dan zo open mogelijk wil beantwoorden.

    Die hierop volgende discussie gelezen hebbend, schat ik zo in dat er maar op één vraag een antwoord te verwachten valt: Waar kan ik inschrijven?

    Niet ongebruikelijk in de mlm-wereld…

  • Esther

    Raad u aan even in te loggen op www.scnetnederland.com/REINA88

    Als u dat nu kunt doen, kan u de presentatie meekijken/luisteren en wordt wellicht het een en ander duidelijk!

    Zo niet ben ik altijd bereid antwoord te geven.

  • Econometrist

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Zo niet ben ik altijd bereid antwoord te geven.

    Ja, de betekenis daarvan heb ik al mogen aanschouwen in de voorgaande discussie…

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Raad u aan even in te loggen op

    > www.scnetnederland.com/REINA88

    > Als u dat nu kunt doen, kan u de presentatie

    > meekijken/luisteren en wordt wellicht het een en

    > ander duidelijk!

    > Zo niet ben ik altijd bereid antwoord te geven.

    Ja, en op de door mij gestelde vragen is nog altijd geen antwoord gekomen.

  • Econometrist

    Bovendien, wat gebeurt er eigenlijk met mijn persoonsgegevens, tot aan mijn ID-nummer toe, als ik ‘even’ inlog?

    Aan wie geef ik eigenlijk al deze informatie weg, en waarom wordt die eigenlijk verzameld?

    Als het door jou gevraagde commentaar in je openingspost krijg je van mij ook een link. Die moet je maar eens volgen en daarna op je gemak rustig doorlezen en vervolgens de afweging maken of je wel helemaal legaal bezig bent…

    http://www.cbpweb.nl/pages/ind_wetten_wbp.aspx

  • esther

    Ik kan me voorstellen dat men met voorzichtigheid naar dit soort dingen kijkt.

    In principe is het vrij duidelijk te verklaren, waarom er om een bsn nummer gevraagd wordt.

    Zo willen ze voorkomen dat iemand zich twee keer inschrijft.

    Ik ben nog bij een ander bedrijf aangesloten en daar vragen ze het ook met daarbij nog je pasfoto uit je paspoort!!

    Verder wordt er toch alleen maar om je naam en dergelijk gevraagd??

    Rekeningnr enzo hoeft niet perse als je je pas inschrijft.

    Verder nog vragen?

  • Maarschalk

    Proberen we het nog een keer.

    Ik heb jouw slides doorgeworsteld. Na een behoorlijk aantal slides bleek dat het draait om met een aantal consumenten gezamenlijk korting af te dwingen en aldus te kunnen besparen. Nu ben ik al rasechte Nederlander altijd geïnteresseerd in besparen.

    Maar ik heb niet direct interesse in andere mensen werven. Eerst maar eens zien of het echt zo geweldig is. En ja, dan valt een belofte van 10% besparen, wat dus slechts 1% blijkt te zijn rauw op mijn dak. Ook boeit het me niet of mlm aan Harvard wordt onderwezen (en zoals al gemeld, het wordt daar niet onderwezen) of dat Warren Buffet een mlm bedrijf heeft gekocht als CEO en mede-eigenaar van Berkshire Hathaway.

    Wat me echter wel boeit is bij welke winkels ik nu precies kan besparen. En daarop volgt helaas steeds maar geen antwoord. Doch jouw respons dat “processen als aangesloten winkels nog volop in gang” is mij vermoeden dat ik daar weinig van hoef te verwachten.

    Als jij dit een lastercampagne wil noemen, ga je gang. Als jij andere ideeën over mij wil hebben, ga je gang. Voorlopig echter heb je nog niet kunnen laten zien waarom dit nu zo geweldig is dat je op dit forum tegen de regels in reclame komt maken.

  • Maarschalk

    esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Verder nog vragen?

    Ja, moest niet een presentatie leiden op dit moment? En als je toch bezig bent met vragen te beantwoorden, er staan er nog 14 open. Zie mijn eerste post.

  • Econometrist

    esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Verder nog vragen?

    Geen vraag om te stellen, of het zou moeten zijn: Wat hebben jullie nou in hemelsnaam echt in de aanbieding wat de moeite van het inschrijven waard is?

    Verder heb ik wel een antwoord. Ik zag op je site dat men zich ook al wel over mijn bedenkingen in de vorige post had gebogen. Op http://www.scnetsrbija.com/uploads_nl/Data_Privacy.pdf kom je hierover een document tegen waarbij toestemming voor het gebruik van persoonsgegevens bij voorbaat van de deelnemers wordt afgedwongen. Als je dat niet wenst wordt je verzocht niet in te schrijven, hetgeen er voor mij dus op neer komt dat er van ‘even inloggen’ geen sprake kan zijn. Voor 89016 mensen is dit blijkbaar geen enkel probleem. Het zij zo. Wel blijkt uit het document dat de opstellers eventjes kwijt waren wat wet en titel ook alweer waren waarin het inzagerecht is geregeld. Maar dat ze er al rekening mee hebben gehouden vind ik eerlijk is eerlijk al heel wat. Wat je de mensen van scnet kan meegeven is dat op de plaats van het eerste stippellijntje kan worden ingevuld: “art. 35 e.v.” en op het tweede: “Wet Bescherming Persoonsgegevens”.

    Heb ik nu iets gewonnen?

  • mrtelecom

    http://tinyurl.com/yahq7d2