Proberen we het nog een keer.
Ik heb jouw slides doorgeworsteld. Na een behoorlijk aantal slides bleek dat het draait om met een aantal consumenten gezamenlijk korting af te dwingen en aldus te kunnen besparen. Nu ben ik al rasechte Nederlander altijd geïnteresseerd in besparen.
Maar ik heb niet direct interesse in andere mensen werven. Eerst maar eens zien of het echt zo geweldig is. En ja, dan valt een belofte van 10% besparen, wat dus slechts 1% blijkt te zijn rauw op mijn dak. Ook boeit het me niet of mlm aan Harvard wordt onderwezen (en zoals al gemeld, het wordt daar niet onderwezen) of dat Warren Buffet een mlm bedrijf heeft gekocht als CEO en mede-eigenaar van Berkshire Hathaway.
Wat me echter wel boeit is bij welke winkels ik nu precies kan besparen. En daarop volgt helaas steeds maar geen antwoord. Doch jouw respons dat “processen als aangesloten winkels nog volop in gang” is mij vermoeden dat ik daar weinig van hoef te verwachten.
Als jij dit een lastercampagne wil noemen, ga je gang. Als jij andere ideeën over mij wil hebben, ga je gang. Voorlopig echter heb je nog niet kunnen laten zien waarom dit nu zo geweldig is dat je op dit forum tegen de regels in reclame komt maken.