Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw mlm bedrijf in nederland SCnet.

  • Esther

    Ik ben een paar dagen erop niet opgeweest, omdat ik dacht dat hier toch alleen maar afkraakpraktijken gehouden worden.

    Maar op ruben wil ik zeker even reageren.

    Het is mij opgevallen dat meerdere mensen hier commentaar leveren zonder interesse te hebben in mlm.

    Het grote vraagteken is dan ook. WAT DOE JE HIER DAN???????????????????

    En die mensen en andere hebben blijkbaar weinig verstand van mlm, want wat is nou een bewering als:

    Omdat een bedrijf geen produkten verkoopt is het een piramidespel??

    Ruben als je wat wilt posten, doe dan wat nuttigs.

    Nu mag jij weer. Wat is volgens jou een piramidespel????

  • Esther

    Met dit bericht, ben ik er nu ook vrij zeker van dat maarschalk en deze idd dezelfde persoon zijn…

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Met dit bericht, ben ik er nu ook vrij zeker van

    > dat maarschalk en deze idd dezelfde persoon

    > zijn…

    En wat doet jou dat concluderen?

    Wat zou trouwens het voordeel zijn als iemand hier onder meerdere namen post? René heeft daar nog nooit een antwoord op kunnen geven, jij misschien wel.

    Om je trouwens gerust te stellen, we zijn twee verschillende personen.

    Hoe loopt het trouwens met SCnet? Kunnen jullie al een indrukwekkende lijst met aangesloten winkels bekendmaken? Hebben jullie al door dat mlm niet wordt onderwezen aan Harvard? Dat Bill Gates nog nooit een mlm bedrijf heeft gekocht? Dat als je 10% korting belooft en de deelnemer krijgt slechts 1% korting hij zich bestolen voelt?

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben een paar dagen erop niet opgeweest, omdat

    > ik dacht dat hier toch alleen maar

    > afkraakpraktijken gehouden worden.

    Ja, zo reageer ik meestal ook op kritische vragen.

    > Maar op ruben wil ik zeker even reageren.

    > Het is mij opgevallen dat meerdere mensen hier

    > commentaar leveren zonder interesse te hebben in

    > mlm.

    > Het grote vraagteken is dan ook. WAT DOE JE HIER

    > DAN???????????????????

    Wat jij hier doet is wel duidelijk. Tegen de regels in reclame maken en vragen ontwijken. Wat ik hier doe is aan jou vragen stellen, die je vervolgens niet beantwoord.

    > En die mensen en andere hebben blijkbaar weinig

    > verstand van mlm, want wat is nou een bewering

    > als:

    > Omdat een bedrijf geen produkten verkoopt is het

    > een piramidespel??

    > Ruben als je wat wilt posten, doe dan wat

    > nuttigs.

    Zoals, reclame maken tegen de regels in?

    > Nu mag jij weer. Wat is volgens jou een

    > piramidespel????

    Laat ik hier maar geen antwoord op geven, anders denk je ook nog dat Ruben ook nog tot dezelfde persoon behoort.

  • Ruben van Meer

    De officiële omschrijving van een piramidespel luidt volgens de wet op de kansspelen:

    “Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.”

    Kortom participanten worden geheel ( of gedeeltelijk ) betaald uit inbreng van nieuwe deelnemers.

    Dat is dus het geval als er geen producten of diensten tegen normale prijs naar de markt worden gebracht waardoor winsten worden gegenereerd die kunnen worden verdeeld over de zelfstandig distributeurs van een mlm.

    Een mlm zonder producten is dus een piramidespel!

    Het belang is dat degenen die aan een piramidespel deelnemen een strafrechtelijke overtreding begaan waartegen gevangenisstraf en/of een boete kan worden geëist. Ik verwijs naar de duidelijke rechtspraak in deze. Daarvoor wil ik die mensen waarschuwen. Wat een ieder doet moet hij of zij natuurlijk zelf weten. Maar zeg niet dat je het niet wist.

  • Esther

    'Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers."

    Inschrijven bij scnet, verplicht je tot niks.

    Het is gratis en blijft gratis!

    Het inschrijven van andere mensen, zorgt voor extra (naast je eigen) inkomsten, verkregen uit kortingen die de aangesloten winkels zullen geven.

    Kortom participanten worden geheel ( of gedeeltelijk ) betaald uit inbreng van nieuwe deelnemers.

    Er is sprake van een percentage, maar als degene onder mij hun kaart straks niet in de winkels gebruiken, zullen er ook geen inkomsten zijn!!

    Dit wordt niet aangevuld door nieuwe deelnemers die weer inleg geven.

    Ik vind het begrip, omdat je in de mlm geen produkten verkoopt ben je geen volwaardig bedrijf, maar leidt je een piramidespel erg kort door de bocht.

    Als je de definitie van een piramidespel zou bekijken, draait het om twee dingen.

    Er veel geld instoppen, wat dus alleen maar omhoog werkt en waar niemand die onder de eerste mensen ( die boven aan zitten) profijt van heeft.

    Verder is er steeds geld nodig om het ‘spel’ draaiende te houden anders bloed het dood.

    Deze beide gevallen zijn hierbij niet aan de orde.

    Het ischrijven en gebruik is gratis en blijft gratis!!

    Omdat er in meerdere systemen gespaard wordt en daardoor weer inkomsten vrijkomen, waaronder in vouchervorm, blijft het systeem draaiende.

    Want de vouchers zijn alleen maar inzetbaar in de winkels die aangesloten zijn.

    Daardoor krijgen de winkels weer klanten en krijgen de klanten weer korting.

    De cirkel begint weer opnieuw.

    Dat daarbij bij het tweede spaar/betaalsysteem (binaire boom) de mensen onder jou dus zomaar weer ineens boven je kunnen staan is een geweldig systeem, want je blijft elkaar op deze manier helpen.

    Of iemand nu onder of boven in je lijst voorkomt, je krijgt hierbij inkomsten van alle kanten.

    Hoe dat alles in zijn werk gaat, kan ik alleen maar vertellen, als er meer interesse is.

    Mogelijk is er geen interesse, dat is om het even.

    Maar het woord piramidespel is hier zeker niet van toepassing!!

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > Inschrijven bij scnet, verplicht je tot niks.

    Behalve het afgeven van zeer veel gegevens, en zelfs je BSN nummer, waarbij niet duidelijk is wat ermee gebeurt.

    > Hoe dat alles in zijn werk gaat, kan ik alleen

    > maar vertellen, als er meer interesse is.

    >

    Eerst beloofde je nog alle vragen te beantwoorden. Doch toen die nogal kritisch het hele aanbod analyseerden was die belofte al snel de deur uit. Ja, dit alles wekt enorm veel vertrouwen op.

  • Esther

    Maarschalk, je vragen waren een opsomming van jouw mening. Je snapt het hele verhaal niet.

    En dan kan je wel weer zeggen, omdat je geen vragen beantwoord.

    Maar als je werkelijk interesse had om de juiste informatie te verkrijgen, zou je meer moeite hiervoor doen om goede kritische vragen te stellen. Ipv bekritischerende vragen te stellen. ( waar je vaak gelijk zelf al antwoord op geeft)

    Naar mijn inziens ben je hier alleen maar om de mlmers het leven zuur te maken ipv dat je oprechte informatie wilt.

    Ik snap dan ook niet wat je hier uberhaubt doet??????????

    Ik heb namelijk nog nergens een nuttige bijdrage van jouw kant gezien, waarbij er enige vorm van positieviteit uit voortkwam.

    Of goed onderbouwde kritische vragen.

    Dit alles is voor mijn een reden om geen antwoorden op je vragen te geven, want het heeft geen enkele waarde voor je.

    Daarom stop gerust met posten, want dit kost alleen maar ruimte.

    Als je geen interesse hebt, laat het dan zo. Geef een ander de kans om te antwoorden.

    Want nu lijk je wel een bemoeial, om zelf posten die voor andere zijn te beantwoorden, wordt bijna triest…

  • Maarschalk

    In de thread aangaande Beank en haar polissen zei Econometrist dit:

    “Dit is bij uitstek het algemene kenmerk van al die piramide rommel, of je het nou mlm noemt, of netwerkmarketing, of wat voor mooie synoniemen er allemaal al zijn bedacht, maar ALTIJD gaan de ‘ondernemers’ in no-time op de man spelen bij het eerste-de-beste beetje tegengas. Dit gebeurt consequent op ALLE fora, met netwerkers van ALLE bedrijven, en door ALLE mensen die er zich mee bezig houden. Blijkbaar heeft dit van de ‘ondernemers’ de voorkeur boven het fatsoenlijk promoten van hun produkt dat ze via fora als dit onder de aandacht proberen te brengen. ”

    Inmiddels is dat ook op Esther en haar SCnet en dit topic van toepassing.

    De post waar ik uit gequote heb is hier te vinden:

    http://mlm.startpagina.nl/prikbord/13554446/13840242/re-niet-te-geloven-maar-wel-waar!#msg-13840242

  • Esther

    `Je geeft hierbij dus aan dat je geen enkele mlm business vertrouwd en/of er ooit interesse in zal hebben.

    Dan denk ik zoals ik al vaker aangegeven heb, wat doe je hier dan??????

    Verder commentaar geven heeft na mij inziens dan ook weinig zin.

    Enne maarschalk of elk andere naam die je hier gebruikt…als andere mensen hier hun mening geven of vragen stellen aan mij over mijn onderwerp, onhoudt je dan van commentaar, want het wordt jou toch niet gevraagd??!!

    Vind het wel knap gevonden hoor om met je andere account erover te quoten.

    Waarin je jou ergenissen dus weer weergeeft.

    Ikzelf verkoop dus helemaal geen produkt, dus kan ok niemand oplichten!

    Het is gratis! Dus hoe kan een ander er enige problemen mee oplopen??

    Maarschalk, jij beweerd hier alles te weten.

    Je bent geen mlmer? Heb je enige ervaring hiermee of ben je zo'n sneu figuur die ooit met een foute partij in zee gegaan is en zijn gekwetste ego hier probeerd te herstellen??

    Als je jou afkraakpraktijken zou kunnen onderbouwen waarom dingen verkeerd zijn, zou het nog nuttige informatie zijn.

    Je hebt vluchtig gekeken naar een presentatie zonder enige uitleg.

    Maar om meer te weten te komen, waarbij je meer informatie krijgt, zodat je mee kunt praten over waarom wel goed of niet, daar kan ik wat mee.

    Niet met iemand die een beterweter is en alleen maar geblaat geeft, maar weinig wol!

    Je zult hier wel weer terugkomend zijn op enig vorig bericht, maar dat heeft weinig zin.

    Mocht je echt wat toe te voegen hebben. Luister vanavond gewoon eenmaal naar de presentatie en kom dan nog is terug met concrete vragen waar iedereen wat aan heeft.

    En niet van die halve vragen met veel suggestieve half half mening antwoorden.

    Jouw manier van doen doet me aan iemand denken…is maarschalk een synoniem voor geert wilders??