Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw mlm bedrijf in nederland SCnet.

  • Maarschalk

    Ha René, wat leuk dat je er ook bij bent. En heb jij nog iets te melden aangaande deze nieuwe mlm kans?

  • Econometrist

    René, ik meen toch dat jij onlangs een topic hebt geopend over hoe jij de stap van amateur naar professional gemaakt hebt door het verkopen van DVD-tjes. Dat maakt jou bij uitstek degene die de topicstarter hier aansprak met de vraag naar commentaar op haar website.

    Om dan in reactie daarop te komen met het posten van plaatjes waarin je haar voor trol uitmaakt is iets wat zelfs mij als niet-mlmer tegen de borst stuit. Ik weet niet of je een persoonlijke vete met haar hebt of dat ze zich misschien op een concurrerend vlak begeeft, maar het is te hopen dat dit soort gedrag niet kenmerkend is voor de gehele mlm-business…

  • JobvdP

    Hoi Esther,

    Bedankt dat je dit op deze site hebt gezet. Ik heb even gekeken en ik moet zeggen dat het een heel mooi concept is. Ik denk dat ik me vandaag nog definitief inschrijf. Kun je nog iets meer info geven hoe het werkt?

    Bedankt Job :)

  • Maarschalk

    Ik heb zo'n vermoeden dat de antwoorden op deze vraag heel snel gaan komen.

  • Peter R

    En job is?…De sponsor van Esther?….:S

  • mrtelecom

    Tja, dat de forumclown hier meerdere identiteiten heeft betekend nog niet dat dat voor anderen zo is. Maar ja, zoals de waard is…..Lees de berichten van onze forumclown met die gedachte in je hoofd nog maar eens en het word ineens heel duidelijk: We hebben een clowneske, oplichtende leugenaar in ons midden en zijn naam is…..ja, die bal gaat hij natuurlijk terugkaatsen met zijn beperkte voorstellingsvermogen.

  • Econometrist

    René, ik vind deze bijdrage van jou nog komischer dan die van Job zelf. Snap je hem zelf ook?

    Overkomt het jou eigenlijk vaak dat alle mensen in jouw omgeving moeten lachen en dat jij niet weet waar het over gaat? Is dat soms de reden dat jij je op school niet helemaal thuis voelde?

  • JG

    Als ik hier de diverse mensen hun verhaal hoor houden denk ik aan de beroemde uitspraak van de grote filosoof Arthur Schopenhauer: sommige mensen hebben net zoveel verstand als een castraat voortplantingsvermogen. Maarschalken blijken hulpsoldaatjes en econometristen zmlk studenjtes.

    Kortweg het is hier de mlm startpagina en geen pagina om zaken af te kraken waar je totaal geen benul van hebt.

  • Maarschalk

    JG Schreef:

    ——————————————————-

    > Als ik hier de diverse mensen hun verhaal hoor

    > houden denk ik aan de beroemde uitspraak van de

    > grote filosoof Arthur Schopenhauer: sommige mensen

    > hebben net zoveel verstand als een castraat

    > voortplantingsvermogen. Maarschalken blijken

    > hulpsoldaatjes en econometristen zmlk studenjtes.

    > Kortweg het is hier de mlm startpagina en geen

    > pagina om zaken af te kraken waar je totaal geen

    > benul van hebt.

    Zo grote jongen hoor. Heb jij wellicht ook nog wat te melden over het onderwerp zelf, SCnet, met hun nogal veel vraagtekens oproepende presentatie? Of hou jij je liever ook niet met de hoofdzaak bezig?

    Ik wacht nog steeds op de lijst met winkels die allemaal meedoen. Om maar één mijn vragen te noemen.

  • JG

    Excuses aan de “maarschalk” en de “econometrist” maar ik erger me dood aan negativisten die niets anders weten te doen dan te katten.