Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nieuw mlm bedrijf in nederland SCnet.

  • Maarschalk

    Esther Schreef:

    ——————————————————-

    > `Je geeft hierbij dus aan dat je geen enkele mlm

    > business vertrouwd en/of er ooit interesse in zal

    > hebben.

    > Dan denk ik zoals ik al vaker aangegeven heb, wat

    > doe je hier dan??????

    >

    Wat ik hier niet doe is tegen de regels in reclame maken. Dat laat ik aan jou en anderen over.

    Wat ik hier wel doe is vragen stellen. Die jij in je openingspost had beloofd te beantwoorden, maar daar maar snel mee ophield toen de vragen je niet aanstonden.

    > Enne maarschalk of elk andere naam die je hier

    > gebruikt…

    >

    Het is al eerder gevraagd en nu dus nog maar een keer. Wat heeft het voor mij voor voordeel als ik hier onder meerdere namen post?

    En zoals ook al vaker gezegd, ik post enkel onder de nick Maarschalk.

    > Het is gratis! Dus hoe kan een ander er enige

    > problemen mee oplopen??

    >

    Ook dat is je al gezegd. Met alle info die we moeten geven. En waarbij jullie extra info onvoldoende uitsluitsel geeft wat er mee gebeurt. Waarbij het vergeten te vermelden van de relevante wetsartikelen ook niet heel erg veel vertrouwen opwekt.

    > Maarschalk, jij beweerd hier alles te weten.

    >

    Werkelijk? Waar heb ik dat ooit beweerd?

    > Als je jou afkraakpraktijken zou kunnen

    > onderbouwen waarom dingen verkeerd zijn, zou het

    > nog nuttige informatie zijn.

    >

    Lees jij gewoon niet, of snap je niet wat je leest?

    Ik heb je al een paar keer aangegeven dat om werkelijk te kunnen beoordelen of jouw “kans” zo geweldig is we dienen te weten welke winkels er allemaal mee doen. Waarbij ook al enkele keren is aangegeven dat het enorm veel info moeten geven geen vertrouwen opwekt. En de fouten in de presentatie niet veel helpen aangaande jullie zaak. En tenslotte de korting van 10% waarmee geschermd wordt, maar die slechts 1% blijkt te zijn ook niet heel veel goeds doet.

    Oeps, vergeet ik nog bijna de al eerder gestelde vraag hoe jullie van €50 korting meer dan €200 aan tegoedbonnen kunnen creëren.

    > Je hebt vluchtig gekeken naar een presentatie

    > zonder enige uitleg.

    >

    Zolang jouw presentatie fouten bevat, mij op het verkeerde been zet, schimmig blijft over wat er met mijn gegevens gebeurt en de lijst met winkels niet bekend wordt gemaakt heeft meer uitleg geen nut. Je zal toch eerst mensen moeten triggeren om meer te willen horen. En dat lukt je voorlopig niet.

    > Je zult hier wel weer terugkomend zijn op enig

    > vorig bericht, maar dat heeft weinig zin.

    > Mocht je echt wat toe te voegen hebben. Luister

    > vanavond gewoon eenmaal naar de presentatie en kom

    > dan nog is terug met concrete vragen waar iedereen

    > wat aan heeft.

    > En niet van die halve vragen met veel suggestieve

    > half half mening antwoorden.

    >

    Lieve schat, ik probeer het je nogmaals uit te leggen. Mijn vragen zijn concreet, en iedereen heeft er iets aan. Het probleem wat jij ermee hebt is dat ze laten zien dat jouw “kans” weinig voorstelt. In ieder geval voorlopig weinig voorstelt.

    Of ga je vanavond eindelijk eens vertellen wat ik er aan heb dat Warren Buffet ooit een mlm bedrijf heeft gekocht? Hoe dat mij als distributeur helpt met mijn business? Of waarom onderricht in de mlm aan Harvard individuele mlm distributeurs zou moeten helpen? (en zoals ook al vele malen verteld, mlm wordt niet onderwezen aan Harvard)

    Ga je vanavond dan eindelijk deze non feiten zodanig toelichten dat ik weet wat ik als distributeur er wijzer van wordt?

    Of ga je vanavond met de lijst van aangesloten winkels komen? Hetgene wat het meest gaat bepalen of dit een leuke kans is of niet.

  • Econometrist

    Zoals ik een week geleden al schreef is er maar één vraag waarop een antwoord te verwachten valt: “Waar kan ik inschrijven?”

  • Jort

    Esther,

    Ik wil je een tip geven. Op elk forum zitten er mensen zoals maarschalkje. Die hebben maar 1 doel en dat is mensen

    opnaaien, in de hoop dat ze reageren en daar worden deze mensen blij van. Dat is hun levensinhoud.

    Ze hebben voor de rest geen vrienden of familie en om hun eenzaamheid te verhullen hebben ze besloten om fora-verslaafd te worden.

    Als jij dit vreemde ras hun vertier gunt, moet je uiteraard gewoon doorgaan. Maar je moet je afvragen of het slim is om als ondernemer(ster) je tijd te investeren in dit soort rassen.

    Een mening is net als een navel…iedereen heeft er 1, maar je hebt er geen zak aan!

    Niet reageren zal uiteindelijk leiden tot zware depressie van dit ras en dan lezen we vanzelf in de krant wat ze hebben gedaan om hun frustratie te botvieren.

  • Maarschalk

    Dag Jort. Leuk dat jij er ook nog bent. Zijn inmiddels de laatste polissen al verkocht? En ga je de aan jou gestelde vragen nog beantwoorden?

  • Econometrist

    Maak je geen zorgen Jort; ze heeft al lang begrepen dat je een forum als dit enkel gebruikt om je scam eenmalig te pushen aan goedgelovige sukkels die te dom zijn om te poepen, om jezelf vervolgens als een haas uit de voeten te maken op het moment dat er ook maar één vraag voor je voeten komt die zonneklaar de oplichting bloot legt.

    Dat wordt toch wel bij elke mlm in de eerste bijeenkomst uitgelegd aan de verse lichtingen als zijnde de enige manier om nadat je erin bent getrapt nog IETS van je instapgeld terug te zien zeker? Een andere verklaring voor de reden dat élke mlm-er van élk mlm-bedrijf het op die manier doet zou ik er anders niet voor kunnen verzinnen.

    Jaja, het blijft een mooie business zolang er nog geestelijk uitgedaagde mensen bestaan die wijs zijn te maken dat er banken staan te springen om 30 mille uit te delen, hè Jort…?

  • Maarschalk

    Nou, ik heb die presentatie gevolgd. Onder een andere nick, omdat ik niet het vertrouwen in Esther had en heb dat ik onder mijn echte nick toegelaten zou worden.

    De presentatie geeft geen extra info.

    De dame die het voorleest hapert erg veel.

    En op het moment dat de slide over de omzet van mlm ter sprake komt wordt dit voorgelezen als 75 biljoen dollar omzet ipv zoals op de slide staat 75 miljard dollar omzet. Dat is 5 keer het BNP van de VS wat ongeveer 15 biljoen is. http://www.indexmundi.com/nl/verenigde-staten-van-amerika/bnp.html

    Daarna de slide over Bill Gates en Warren Buffet. Er wordt verteld dat zij (beide heren) hebben gezegd dat de aankoop van het mlm bedrijf hun doorbraak betekende. Knap, daar Bill Gates rijk werd middels Microsoft en Warren Buffet middels Berkshire Hathaway, The Pampered Chef pas werd aangekocht in 2002, toen Warren Buffet allang en breed op de Forbes 400 lijsten stond.

    Het komt nogal knullig over allemaal.

    Oh ja, en hoeveel winkels doen er nu al mee? Die vraag mag Esther beantwoorden.

  • Jort

    30k? nee, oen…32.500,- :D

  • Econometrist

    Jort Schreef:

    ——————————————————-

    > 30k? nee, oen…32.500,- :D

    Ja, en wanneer gaat het gebeuren? Die laatste 5000 zijn toch inmiddels wel verkocht?

  • Ruben van Meer

    Beste Esther,

    SCNet Nederland heeft nog geen leveranciers. er wordt dus nog geen korting gerealiseerd ofwel inkomen genoten door de organisatie. er valt dus ook geen inkomen te verdelen.

    Als er nu mensen al geld verdienen, bijvoorbeeld in het binaire systeem, dan is het dus per definitie een verboden piramidespel!!!! Het is helaas niet anders.

    Ruben

  • Econometrist

    Ruben van Meer Schreef:

    ——————————————————-

    > Als er nu mensen al geld verdienen, bijvoorbeeld

    > in het binaire systeem, dan is het dus per

    > definitie een verboden piramidespel!!!!

    Alweer zo'n boeiende reactie. Zonder deelnemende ondernemingen is het blijkbaar een verboden piramidespel, maar straks mét deelnemende ondernemingen wanneer er exact hetzelfde wordt verdiend door exact dezelfde mensen aan exact dezelfde instappers in exact hetzelfde binaire systeem, is het opeens een legaal piramidespel geworden omdat er dan zogenaamd produkten bij betrokken zijn. En dan heet het dus plotseling geen piramidespel meer, die terminologie impliceert immers al de illegaliteit, maar dan is het opeens ‘multi-level marketing’ geworden, met alleen maar de produkten als dekmantel om de geldstromen te legaliseren…