Esther Schreef:
——————————————————-
> `Je geeft hierbij dus aan dat je geen enkele mlm
> business vertrouwd en/of er ooit interesse in zal
> hebben.
> Dan denk ik zoals ik al vaker aangegeven heb, wat
> doe je hier dan??????
>
Wat ik hier niet doe is tegen de regels in reclame maken. Dat laat ik aan jou en anderen over.
Wat ik hier wel doe is vragen stellen. Die jij in je openingspost had beloofd te beantwoorden, maar daar maar snel mee ophield toen de vragen je niet aanstonden.
> Enne maarschalk of elk andere naam die je hier
> gebruikt…
>
Het is al eerder gevraagd en nu dus nog maar een keer. Wat heeft het voor mij voor voordeel als ik hier onder meerdere namen post?
En zoals ook al vaker gezegd, ik post enkel onder de nick Maarschalk.
> Het is gratis! Dus hoe kan een ander er enige
> problemen mee oplopen??
>
Ook dat is je al gezegd. Met alle info die we moeten geven. En waarbij jullie extra info onvoldoende uitsluitsel geeft wat er mee gebeurt. Waarbij het vergeten te vermelden van de relevante wetsartikelen ook niet heel erg veel vertrouwen opwekt.
> Maarschalk, jij beweerd hier alles te weten.
>
Werkelijk? Waar heb ik dat ooit beweerd?
> Als je jou afkraakpraktijken zou kunnen
> onderbouwen waarom dingen verkeerd zijn, zou het
> nog nuttige informatie zijn.
>
Lees jij gewoon niet, of snap je niet wat je leest?
Ik heb je al een paar keer aangegeven dat om werkelijk te kunnen beoordelen of jouw “kans” zo geweldig is we dienen te weten welke winkels er allemaal mee doen. Waarbij ook al enkele keren is aangegeven dat het enorm veel info moeten geven geen vertrouwen opwekt. En de fouten in de presentatie niet veel helpen aangaande jullie zaak. En tenslotte de korting van 10% waarmee geschermd wordt, maar die slechts 1% blijkt te zijn ook niet heel veel goeds doet.
Oeps, vergeet ik nog bijna de al eerder gestelde vraag hoe jullie van €50 korting meer dan €200 aan tegoedbonnen kunnen creëren.
> Je hebt vluchtig gekeken naar een presentatie
> zonder enige uitleg.
>
Zolang jouw presentatie fouten bevat, mij op het verkeerde been zet, schimmig blijft over wat er met mijn gegevens gebeurt en de lijst met winkels niet bekend wordt gemaakt heeft meer uitleg geen nut. Je zal toch eerst mensen moeten triggeren om meer te willen horen. En dat lukt je voorlopig niet.
> Je zult hier wel weer terugkomend zijn op enig
> vorig bericht, maar dat heeft weinig zin.
> Mocht je echt wat toe te voegen hebben. Luister
> vanavond gewoon eenmaal naar de presentatie en kom
> dan nog is terug met concrete vragen waar iedereen
> wat aan heeft.
> En niet van die halve vragen met veel suggestieve
> half half mening antwoorden.
>
Lieve schat, ik probeer het je nogmaals uit te leggen. Mijn vragen zijn concreet, en iedereen heeft er iets aan. Het probleem wat jij ermee hebt is dat ze laten zien dat jouw “kans” weinig voorstelt. In ieder geval voorlopig weinig voorstelt.
Of ga je vanavond eindelijk eens vertellen wat ik er aan heb dat Warren Buffet ooit een mlm bedrijf heeft gekocht? Hoe dat mij als distributeur helpt met mijn business? Of waarom onderricht in de mlm aan Harvard individuele mlm distributeurs zou moeten helpen? (en zoals ook al vele malen verteld, mlm wordt niet onderwezen aan Harvard)
Ga je vanavond dan eindelijk deze non feiten zodanig toelichten dat ik weet wat ik als distributeur er wijzer van wordt?
Of ga je vanavond met de lijst van aangesloten winkels komen? Hetgene wat het meest gaat bepalen of dit een leuke kans is of niet.